Powered By Blogger

2010. január 17., vasárnap

mennyit kínlódok érte.

nem tudom mit írjak. talán semmit nem kéne. fene tudja. úgyse olvassa senki, akk minek? : ) hejjh, gyerekek, még élek. hiányzik a stúdióm. de két hét múlva megyek. am. mostanában olyan jól esik ide írni. mégis volt értelme a létrehozásának. még ki kéne söpörnöm a szobámban. am. egyvalamit tanultam a színész szakmáról: nem szabad hagyni, hogy át tapossanak rajtam, legyek mértéktelenül cinikus, és szarjak bele, hogy mit gondolnak az emberek. csak így maradhatok a "toppon".már fáradt vagyok, kíváncsi vagyok, meddig bírom. már csak fél év, és megyek el innen... nem vagyok kíváncsi a sok tökhüje gyerek fejére. na, viszem a kiskést holnap suliba, és mészárlás lesz. xD remélem, hogy a zsuzsa néni nem fog velem cseszkelődni... na, puszkóh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése