Powered By Blogger

2009. december 24., csütörtök

ohhjeee.

boldog karácsonyt!!!
:)) márvártam. nagyon. tegnap volt a névnapom is. azt az egyet nem értem, miért van nekem minden egy hónapban... hjajj. egyébként a szereplés kurva jó volt. :D képeket myvipen lehet nézni. elmesélni nem tudom, az igazi élmény ott volt, Pesten. csak az a hó ne esett volna... lebénult a város.... sajna. ott kellett aludnunk. aztán most meg lázas vagyok... :S bár tegnap szarabbul voltam... :S nem tudom mit írjak. pedig annyi minden történt velem... most még sem tudok semmit. érdekess. :) mindegy, megyek is szaloncukrot kötözni... utálom, de valakinek muszáj megcsinálnia... :D jaaa. megvan mit írjak! :D kaptam új cocit. vagyis örökbefogadtam a kis drágát. Tejföl lett a neve, nagyon kis édes. :) meg most kaptak nemrég új ketrecet, jó nagy. :) most valami szar megy a tévében, valami operaszerű kornyika... istenments, hogy az éneklést kornyikának nevezzem, de nekem az opera szimpla kornyika... semmi jó nincs benne... apropó, nekem meg szarakodik a vokálmikrofonom... szerelőőő... na, megyek tovább. am. msn-re kíírom, hogy új bejegyzés van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése