Powered By Blogger

2010. március 9., kedd

tanácstalanul...

tessék... végre, itt van az, amit annyira vártam. erre elbizonytalanodtam... jézus, fogalmam sincs, mit tegyek... egyrészről félek, másrészről meg akarnám... de nem vagyok még szerelmes. még nem... és nem vagyok benne biztos, hogy ő az, akivel majd egyszer... minden sokkal könnyebb lenne, ha szerelmes lennék. de nem. egyelőre nem. uramatyám, valami jel jöhetne... nem merem... félek. de mitől? érti ezt valaki? valaki nem segítene? várjak még? talán az lesz a legjobb. talán... de mi van ha nem? mi van, ha D-vel inkább összejönne?! mert ő még nem is mert közeledni. pedig tudom, hogy nem közömbös irántam. látom rajta. a pillantásai, a mozdulatai... nem merek. segítség! valaki... ahh... nem bírom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése